Sunday, April 5, 2009

Yesterday!rainy day!


yesterday, 我同妈妈&Carmen去 行街 睇戏 食饭!
只系随便行下,无乜特别...亦无买野(因为no$$)!

well,跟住就去睇戏喇!足足迟左15分钟入去!前面一D无睇到! =[
"新宿事件" 劲好睇.BUT都几血腥下架!
BTW,吴彦祖ge LOOK简直就系型爆.WOW~~ 我中睇到条肠啊~好核突啊~~
初初我要睇呢个戏系为左睇D潮男索女!
BUT一个都见唔到!HOLYSHIT~
想话睇新宿ge STREET. 但, 影来影去都系D巷仔!顶!
范冰冰真系劲靓!

AND THEN就同妈妈去食饭!响"龙的专人"度食!
劲好味!忘记TAKE PICTURE...对唔住BO!

又渾渾愕愕o甘过左一日啦!

好想去睇 FAST&FURIOUS 4.
睇下边为兄台肯陪我去睇!

好想去睇轩仔ge Concert啊!
但无人陪我睇,亦都5知要点上云顶!
顶~~~~~~~


いつも 日本人をなりたいダイヨウ.
=]
じゃなァ

No comments:

Post a Comment