Tuesday, April 14, 2009

Día Asoleado~~


Sunny Morning.
Rainny Noon.
Lonely Night.


今日去左KLCC.
because我亲爱ge Mommy要去Shiseido度做facial.
So,我就同我sister去Nando's撑台脚.
then去G200度买左件黑衫.
唔错啦~还可以接受~

唔係咁喜欢高领衫.


Well,晏昼个是落左一场劲大雨~
落到好似落
咁............白茫茫一片~

夜晚,同班friends "lan"左出去饮茶~

去度"山卡啦"咁远,中要係我揸车添~
挂住傾偈,
无注意到前面有"dun"就直直咁"铲"左过去~

中要係唔只一次~
堂车唔係我ge添~哈哈~劲搞笑!
去到差唔多2点几返!
都係我揸车~=] 劲好玩~

又开开心心&惊惊险险咁过左一日啦~
哈哈..
真係 超低能;劲搞笑~


おやスーミー


XOXO


countdown : 70days

No comments:

Post a Comment